W 2021 r. do Urzędu Miasta Poznania wpłynęło 991 wniosków z żądaniem udostępnienia informacji w trybie dostępu do informacji publicznej.
Średni czas udostępnienia odpowiedzi w podstawowym terminie ustawowym (14 dni) – 9 dni.
Wskaźnik odpowiedzi terminowych w 2021 r. wyniósł 98%.
| Zakres tematyczny | Liczba udzielonych informacji w trybie dostępu do informacji publicznej |
| akty stanu cywilnego | 6 |
| budżet Miasta | 24 |
| ochrona środowiska, czystość powietrza | 11 |
| decyzje architektoniczne, budowlane, urbanistyczne | 237 |
| decyzje konserwatorskie | 7 |
| ewidencja działalności gospodarczej | 11 |
| ewidencja mieszkańców | 6 |
| gospodarka gruntami | 112 |
| gospodarka komunalna, w tym gospodarka odpadami | 53 |
| instytucje kultury i projekty | 6 |
| inwestycje drogowe | 23 |
| jednostki pomocnicze Miasta | 10 |
| komunikacja, transport publiczny i zarządzanie ruchem | 38 |
| koncesje alkoholowe | 1 |
| konsultacje budżetowe i społeczne | 10 |
| nieruchomości miejskie | 12 |
| obiekty sportowe i projekty | 2 |
| obiekty zabytkowe | 82 |
| organizacja pracy Urzędu i Rady Miasta | 38 |
| organizacja imprez i uroczystości | 5 |
| placówki oświatowe | 43 |
| plan zagospodarowania przestrzennego | 1 |
| podatki | 3 |
| polisy ubezpieczeniowe | 2 |
| pomoc społeczna i projekty | 35 |
| porządek i bezpieczeństwo | 31 |
| postępowania administracyjne | 2 |
| projekty urbanistyczne | 3 |
| protokoły pokontrolne | 3 |
| rewitalizacja | 32 |
| roszczenia nieruchomościowe | 31 |
| Statystyka miejska, opracowania statystyczne | 19 |
| sprawy kadrowe | 16 |
| sprawy lokalowe | 7 |
| stowarzyszenia i fundacje | 8 |
| technologie informatyczne i sprzęt | 11 |
| umowy z kontrahentami | 24 |
| współpraca z mediami i promocja miasta | 4 |
| zgromadzenia publiczne i imprezy masowe | 1 |
| zamówienia publiczne | 21 |
| Urząd Miasta Poznania (ogółem wnioski zarejestrowane w systemie kancelaryjnym Mdok) | 991 |
Opracowania
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Raport roczny
Zobacz
Wydział Rozwoju Miasta i Współpracy Międzynarodowej
ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań
tel. 61 878 56 95
email: badam@um.poznan.pl
Badam Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Poznania zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://badam.poznan.pl/
Kod źródłowy strony internetowej jest zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Materiały i treści publikowane na stronie zamieszczone do dnia 2021-04-01 są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych: • obrazki i zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych
Data sporządzenia: 2021-04-06
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować się można telefonicznie +48 61 878 56 95 lub mailowo rmwm@um_poznan.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.