W 2019 r. wydatki z budżetu Miasta Poznania przeznaczone na promocję wyniosły 4,6 mln zł.
Miasto Poznań prowadzi komunikację na kilku najpopularniejszych platformach mediów społecznościowych w celu:
Najchętniej wykorzystywanym przez mieszkanki i mieszkańców kanałem komunikacji w mediach społecznościowych jest Facebook. Oficjalny profil – Miasto Poznań – na koniec 2019 r. miał 216,6 tys. polubień.
Średni zasięg posta w 2019 r. obejmował 65 tys. osób, natomiast łączna liczba odbiorczyń i odbiorców organizowanych przez Poznań wydarzeń wyniosła 1,8 mln.
Profil gromadzi także szerokie grono obcokrajowców mieszkających w Poznaniu lub odwiedzających miasto – stąd część komunikacji prowadzona jest także w jęz. angielskim.
Do wydarzeń z najlepszym zasięgiem zaliczyć można:
Innym wykorzystywanym przez Miasto kanałem komunikacji jest serwis Instagram. Przez ostatni rok liczba fanek i fanów profilu Poznania wzrosła do prawie 34 tys. obserwujących.
Najczęściej wykorzystywanym hasztagiem był: #poznan.
Około 42% wszystkich fanek i fanów profilu pochodziło spoza Poznania, w tym 3% to osoby zamieszkujące Warszawę, a 1% – Wrocław.
Miasto regularnie zamieszcza materiały wideo na oficjalnym kanale Miasto Poznań na portalu Youtube, przez co stale wzrasta liczba subskrybentek i subskrybentów kanału oraz jego zasięg – na koniec 2019 r. konto liczyło 3,2 tysiąca subskrypcji. Filmy zamieszczone na miejskim kanale, obejrzano łącznie 4,8 mln razy.
Opracowania
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Raport roczny
Zobacz
Wydział Rozwoju Miasta i Współpracy Międzynarodowej
ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań
tel. 61 878 56 95
email: badam@um.poznan.pl
Badam Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Poznania zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://badam.poznan.pl/
Kod źródłowy strony internetowej jest zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Materiały i treści publikowane na stronie zamieszczone do dnia 2021-04-01 są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych: • obrazki i zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych
Data sporządzenia: 2021-04-06
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować się można telefonicznie +48 61 878 56 95 lub mailowo rmwm@um_poznan.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.