W 2017 r. wydatki z budżetu Miasta przeznaczone na promocję wyniosły 4,0 mln zł.
Miasto Poznań prowadzi komunikację na kilku najpopularniejszych platformach mediów społecznościowych, aby:
Najchętniej wykorzystywanym przez mieszkańców kanałem komunikacji w mediach społecznościowych jest Facebook. Oficjalny profil – Miasto Poznań – na koniec 2017 r. miał 197 691 „polubień”. Gromadzi on nie tylko mieszkańców, ale i szerokie grono obcokrajowców mieszkających w Poznaniu lub odwiedzających miasto – stąd część komunikacji prowadzona jest także w języku angielskim.
Ponadto, we wrześniu 2017 r. w celu ujednolicenia identyfikacji z oficjalną stroną Miasta oraz poprawy dostępności dla mieszkańców zmieniono nazwę profilu Facebook z Rzecznik Prasowy Miasta Poznania na Portal Poznan.pl. W 2017 r. liczba „polubień” zwiększyła się trzykrotnie i na koniec roku wynosiła 13 632. Przekłada się to na wzrost zasięgu wyświetleń w omawianym portalu.
Innym wykorzystywanym przez Miasto kanałem komunikacji jest serwis Instagram. Od momentu utworzenia profilu Portalu Poznan.pl w listopadzie 2017 r., osiągnięto zasięg 800 „obserwujących”, natomiast profil Miasta Poznania miał pod koniec 2017 r. 23,6 tys. „obserwujących”.
Miasto regularnie zamieszcza materiały wideo na oficjalnym kanale Miasto Poznań w portalu Youtube, przez co wzrasta liczba subskrybentów kanału i jego zasięg – na koniec 2017 r. wynosił 2,5 tysiąca subskrypcji. Miasto przygotowuje istotne i angażujące treści, wokół których stara się budować aktywną społeczność.
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Raport roczny
Zobacz
Wydział Rozwoju Miasta i Współpracy Międzynarodowej
ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań
Copyright 2017 - 2025
Badam Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Poznania zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://badam.poznan.pl/
Kod źródłowy strony internetowej jest zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Materiały i treści publikowane na stronie zamieszczone do dnia 2021-04-01 są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych: • obrazki i zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych
Data sporządzenia: 2021-04-06
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować się można telefonicznie +48 61 878 56 95 lub mailowo rmwm@um_poznan.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.