W 2017 r. wydatki z budżetu Miasta przeznaczone na promocję wyniosły 4,0 mln zł.
Miasto Poznań prowadzi komunikację na kilku najpopularniejszych platformach mediów społecznościowych, aby:
Najchętniej wykorzystywanym przez mieszkańców kanałem komunikacji w mediach społecznościowych jest Facebook. Oficjalny profil – Miasto Poznań – na koniec 2017 r. miał 197 691 „polubień”. Gromadzi on nie tylko mieszkańców, ale i szerokie grono obcokrajowców mieszkających w Poznaniu lub odwiedzających miasto – stąd część komunikacji prowadzona jest także w języku angielskim.
Ponadto, we wrześniu 2017 r. w celu ujednolicenia identyfikacji z oficjalną stroną Miasta oraz poprawy dostępności dla mieszkańców zmieniono nazwę profilu Facebook z Rzecznik Prasowy Miasta Poznania na Portal Poznan.pl. W 2017 r. liczba „polubień” zwiększyła się trzykrotnie i na koniec roku wynosiła 13 632. Przekłada się to na wzrost zasięgu wyświetleń w omawianym portalu.
Innym wykorzystywanym przez Miasto kanałem komunikacji jest serwis Instagram. Od momentu utworzenia profilu Portalu Poznan.pl w listopadzie 2017 r., osiągnięto zasięg 800 „obserwujących”, natomiast profil Miasta Poznania miał pod koniec 2017 r. 23,6 tys. „obserwujących”.
Miasto regularnie zamieszcza materiały wideo na oficjalnym kanale Miasto Poznań w portalu Youtube, przez co wzrasta liczba subskrybentów kanału i jego zasięg – na koniec 2017 r. wynosił 2,5 tysiąca subskrypcji. Miasto przygotowuje istotne i angażujące treści, wokół których stara się budować aktywną społeczność.
Opracowania
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Raport roczny
Zobacz
Wydział Rozwoju Miasta i Współpracy Międzynarodowej
ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań
tel. 61 878 56 95
email: badam@um.poznan.pl
Badam Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Poznania zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://badam.poznan.pl/
Kod źródłowy strony internetowej jest zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Materiały i treści publikowane na stronie zamieszczone do dnia 2021-04-01 są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych: • obrazki i zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych
Data sporządzenia: 2021-04-06
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować się można telefonicznie +48 61 878 56 95 lub mailowo rmwm@um_poznan.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.