Na podstawie art. 30 ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506) Prezydent Miasta wykonuje uchwały Rady Miasta i określa sposób ich wykonania oraz na podstawie § 27 ust. 1 Statutu Miasta Poznania przedkłada Radzie Miasta raz na pół roku Informację o wykonaniu uchwał.
Przedłożona Informacja o wykonaniu uchwał w I półroczu 2019 r. zawiera:
Cz. I, uchwały w trakcie realizacji i realizacji ciągłej
Dokument zawiera informacje o stanie realizacji uchwał na dzień 30 czerwca 2019 r.
Przedłożona Informacja o wykonaniu uchwał w II półroczu 2019 r. zawiera:
Cz. I, uchwały w trakcie realizacji i realizacji ciągłej
Dokument zawiera informacje o stanie realizacji uchwał na dzień 31 grudnia 2019 r.
W celu sporządzenia Informacji wystosowano do wydziałów Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych, którym Prezydent Miasta powierzył realizację poszczególnych uchwał Rady Miasta, zapytanie o stan ich wykonania.
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Raport roczny
Zobacz
Wydział Rozwoju Miasta i Współpracy Międzynarodowej
ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań
Copyright 2017 - 2025
Badam Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Poznania zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://badam.poznan.pl/
Kod źródłowy strony internetowej jest zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Materiały i treści publikowane na stronie zamieszczone do dnia 2021-04-01 są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych: • obrazki i zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych
Data sporządzenia: 2021-04-06
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować się można telefonicznie +48 61 878 56 95 lub mailowo rmwm@um_poznan.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.