Najważniejszym wdrożeniem związanym z integracją systemów informatycznych w 2019 r. była automatyzacja wymiany danych pomiędzy systemami finansowo-księgowymi placówek oświatowych i systemem finansowym Urzędu Miasta Poznania.
Mechanizm wymiany danych dotyczących sprawozdań tworzonych w systemach zewnętrznych poprzez WebServices znacząco wpłynął na skrócenie czasu przekazywania sprawozdań finansowych z 251 placówek oświatowych oraz zmniejszenie pracochłonności związanej z wczytywaniem do Systemu KSAT sprawozdań budżetowych otrzymywanych z tych placówek. Nowe rozwiązanie zostało wdrożone z inicjatywy Miasta Poznania i zrealizowane we współpracy z firmami COIG SA i Wolters Kluwer.
Koszt wdrożonego rozwiązania wyniósł 84 tys. zł.
Jest to nowe narzędzie informatyczne wspomagające pracę w jednostkach organizacyjnych UMP. Polega na udostępnianiu pracowniczkom i pracownikom wglądu w dane pochodzące z modułów „Ewidencja Kadrowa” oraz „Płace”. Wdrożenie tego rozwiązania pozwala na usprawnienie pracy w ramach realizowanych procesów administracyjnych, a w wymiarze rzeczowym – zmniejszenie pracochłonności i oszczędność papieru związaną z wydrukiem kart zarobkowych
Rozwiązanie przygotowane na potrzeby Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych w celu automatycznego wysyłania zawiadomień o dopisaniu się mieszkanki lub mieszkańca do rejestru wyborców w Poznaniu. Wdrożone rozwiązanie pozwala na znaczące skrócenie czasu obsługi wniosku o dopisanie do rejestru wyborców poprzez wykorzystanie komunikacji z gminami przez ePUAP. Przyczynia się również do rozwoju e-administracji. Zostało zrealizowane siłami własnymi Wydziału Informatyki UMP
W celu poprawy ciągłości działania systemu informacyjno-przywoławczego (tzw. systemu kolejkowego) wykorzystywanego w punktach obsługi mieszkanek i mieszkańców wymieniono w 2019 r. 8 automatów informacyjno-biletowych
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Raport roczny
Zobacz
Wydział Rozwoju Miasta i Współpracy Międzynarodowej
ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań
Copyright 2017 - 2025
Badam Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Poznania zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://badam.poznan.pl/
Kod źródłowy strony internetowej jest zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Materiały i treści publikowane na stronie zamieszczone do dnia 2021-04-01 są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych: • obrazki i zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych
Data sporządzenia: 2021-04-06
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować się można telefonicznie +48 61 878 56 95 lub mailowo rmwm@um_poznan.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.