System Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania został rozbudowany o kolejne 206 kamer, w tym 53 kamery dołączono w ramach projektu pn. „Infrastruktura Technicznych Systemów Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego oraz Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania”.
Na koniec grudnia 2022 r. w Systemie Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania funkcjonowały 1232 kamery.
Pracownicy utworzonego w październiku 2022 r. Zintegrowanego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Oglądu Monitoringu na 16 stanowiskach wizyjnych całodobowo monitorowali bezpieczeństwo na ulicach Poznania.
Operatorzy ujawnili 8,7 tys. zdarzeń wymagających podjęcia interwencji, zgłosili 7,9 tys. z nich na stanowisko Dyżurnego SMMP, a ponad 0,7 tys. właściwym komisariatom Policji. Największą liczbę niepożądanych zdarzeń (4 tys.) odnotowano na Starym Mieście.
Koszty przedsięwzięć inwestycyjnych związanych z Systemem Monitoringu Wizyjnego Miasta wyniosły 1,7 mln zł, z czego 0,7 mln zł pochodziło ze środków przekazanych przez rady osiedli.
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Raport roczny
Zobacz
Wydział Rozwoju Miasta i Współpracy Międzynarodowej
ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań
Copyright 2017 - 2025
Badam Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Poznania zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://badam.poznan.pl/
Kod źródłowy strony internetowej jest zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Materiały i treści publikowane na stronie zamieszczone do dnia 2021-04-01 są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych: • obrazki i zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych
Data sporządzenia: 2021-04-06
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować się można telefonicznie +48 61 878 56 95 lub mailowo rmwm@um_poznan.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.