Wyszczególnienie | 2018 | 2019 | 2018=100 (najnowsze dostępne dane) |
Biblioteki publiczne | |||
Liczba bibliotek i filii | 41 | 41 | 100 |
Księgozbiór w woluminach | 1 682 496 | 1 681 025 | 99,99 |
Czytelnicy zarejestrowani w ciągu roku | 79 430 | 79 904 | 100,6 |
Wypożyczenia księgozbioru na zewnątrz w woluminach | 1 618 744 | 1 524 502 | 94,2 |
Komputery użytkowane w bibliotece dostępne dla czytelników i czytelniczek | 164 | 155 | 94,5 |
Komputery podłączone do Internetu dostępne dla czytelników i czytelniczek | 143 | 134 | 93,7 |
Obiekty przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście do budynku | 20 | 20 | 100 |
Obiekty przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: udogodnienia wewnątrz budynku | 10 | 10 | 100 |
Obiekt przystosowany dla użytkowników niewidzących i słabowidzących | 1 | 1 | 100 |
Muzea publiczne | |||
Liczba muzeów | 20 | 20 | 100 |
Liczba zwiedzających | 403 731 | 427 675 | 105,9 |
Publiczne teatry i instytucje muzyczne | |||
Liczba instytucji artystycznych | 12 | 11 | 91,7 |
Liczba miejsc na widowni stałej | 4 293 | 4 764 | 111,0 |
Liczba przedstawień i koncertów | 3 426 | 3 227 | 94,2 |
Liczba osób oglądających i słuchających | 569 583 | 624 922 | 109,7 |
Kina stałe | |||
Liczba kin stałych | 11 | 11 | 100 |
Liczba miejsc na widowni | 17 280 | 15 775 | 91,3 |
Liczba seansów | 131 633 | 127 270 | 96,7 |
Liczba widzów | 3 558 291 | 3 439 825 | 96,7 |
Centra, domy i ośrodki kultury, kluby i świetlice | |||
Liczba centrów, domów i ośrodków kultury, klubów i świetlic | 28 | 28 | 100 |
Liczba imprez | 3 762 | 3 431 | 91,2 |
Liczba uczestników i uczestniczek imprez | 424 990 | 403 337 | 94,9 |
Liczba grup artystycznych | 86 | 93 | 108,1 |
Liczba kół/klubów/sekcji | 341 | 353 | 103,5 |
2019 | 2020 | 2019=100 | |
Imprezy sportowe |
|||
Liczba imprez sportowych ogółem, w tym: | 161 | 73 | 45 |
międzynarodowych | 30 | 10 | 33 |
2018 | 2019 | 2018=100 (najnowsze dostępne dane) | |
Turystyka |
|||
Liczba miejsc noclegowych, w tym: | 9 410 | 10 311 | 110 |
w hotelach | 7 089 | 7 424 | 105 |
Noclegi udzielone ogółem, w tym: | 1 484 056 | 1 515 397 | 102 |
turystom zagranicznym | 391 402 | 376 651 | 96 |
Liczba osób korzystających z miejsc noclegowych, w tym: | 916 458 | 946 578 | 103 |
turyści zagraniczni | 208 499 | 209 425 | 100 |
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Opracowania
Zobacz
Temat miesiąca
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Statystyki
Zobacz
Raport roczny
Zobacz
Wydział Rozwoju Miasta i Współpracy Międzynarodowej
ul. Za Bramką 1, 61-842 Poznań
Copyright 2017 - 2025
Badam Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Poznania zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://badam.poznan.pl/
Kod źródłowy strony internetowej jest zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Materiały i treści publikowane na stronie zamieszczone do dnia 2021-04-01 są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych: • obrazki i zdjęcia nie posiadają opisów alternatywnych
Data sporządzenia: 2021-04-06
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować się można telefonicznie +48 61 878 56 95 lub mailowo rmwm@um_poznan.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.